субота, 17. април 2010.

Ōmiya Park, Hikawa shinto svetiliste i opet Akihabara

Pre neki dan sam isla do Omiya stanice koja je na tri stanice severno od Minamiyono stanice (koja je na pola sata hoda od kampusa). :)

Mislim da je ovo jedan od najsavrsenijih cvetova koje sam videla.

Na sredini ulice je ovo setaliste, dok sa strane idu kola. Parkic koji odvaja dve trake, divan koncept :)


Tanke zgrade ne prestaju da me fasciniraju. Ovoj ne znam namenu, ali meni lici na SF parking.


Ulazak u svetiliste

U samom svetilistu skoro da nisam ni slikala posto je bilo toliiko lepo i mirno da mi je bilo zao da vadim aparat stalno i slikam i kvarim taj spokoj. Medjutim morala sam da zabelezim ove kornjace koje su se sve (nisu bas sve stale) okupile na jednom kamenu po sred ribnjaka. A u ribnjaku su plivale ogromne ribe koje su halapljivo trazile od prolaznika da im bacaju hranu. Moraliste da budete tamo da bi vam bilo jasno. :)

Ovo je slika za mamu, posto mene uglavnom nema na slikama :)

Most ide preko ribnjaka i vodi u hram. Ovo sam slikala u povratku posto mi je bilo zao da nemam bas nijednu sliku.


Danas su braca i sestra kinezi, moji miljenici, isli u Akihabaru, a i mi sa njima. Kupljne stvari: kasika i viljuska sa temom Kiki's Delivery Service.



Cekanje voza za Akihabaru sa Kitaurawa stanice. Nepotrebno je reci da smo bili glasni gaijini (stranci) i na stanici i u vozu i bilo gde... A komunikacija nam je isla pretezno na engleskom sa primesom japanskog (oko 20-35%) i primesom kineskog (oko 45% na trenutke). :D Mislim da je to nerviralo japance. :)


Ljubazan sushi majstor. Smejao mi se kada sam jela natto i navijao ja za mene!

Natto!
(wiki) Nattō (なっとう or 納豆?) is a traditional Japanese food made from soybeans fermented with Bacillus subtilis. Utisak: hmmmm, pa moram da priznam da jeste malo groznjikavo. :)

Preukusno!!! :D

Na ulicima Akihabare


Tanke zgrade od po odevet spratova. Kretanje u njima je izuzetno zanimljivo! U jednoj od njih je ogromna radnja sa mangama i na pojedninim spratovima je pozeljno imati vise od 18.... bio je ceo jedan sprat za yaoi fanove... da.






U Akihabari ima dosta stranaca turista. Ali zato i nema nesto mnogo engleskog, drugim recima nema ga. :D

Danas mi se desilo da smo usli u jednu tanku zgradu, sibicu od zgrade, i to ne kutiju nego samu sibicu, i slucajno mi se desilo da sam otisla iznad drugog sprata. A iznad drugog sprata je bilo zabranjeno za devojke. :D (sramota ih je pred devojkama sto kupuju xxx stvari pa su to resili tako sto su im zabranili pristup) Vidim ja da su me nesto cudno gledali. Medjutim ni japanac koji je isao sa mnom nije video dobro pa mi nije bio potpuni blam... ^^

2 коментара:

  1. Vidim ja da ne bih smeo da udjem u te tanke zgrade. I da uspem da udjem, ne bih mogao da izadjem.

    ОдговориИзбриши
  2. ceo sprat for... for ME??? :D jao makice, kako je tebi doooooooobroooooo :D

    ОдговориИзбриши