уторак, 11. мај 2010.

Mori Museum, Mori Tower ☆ Roppongi Hills

U subotu sam isla sa koleginicama u posetu muzeja na Ropongiju, tacnjie u Mori tornju/zgradi, kako li da je nazovem nisam sigurna... Usput da spomenem da je Roppongi Hills kraj malo... fensi. Kazu da je Roppongi cuven i po nocnom zivotu. Bila sam gladna ali nisam imala zelju da ulazim u restorane u toj zgradi i okolini, vec sam strpljivo cekala da se vratim u moje jeftinije "selo". Ono sto mi se svidja je sto ima sta da se vidi. Nisu samo skupe torbe i nepriustive haljine, vec mi je i vizuelno bogat i dinamican kraj. U samoj zgradi ima muzej, bioskop, interesantne radnje za suvenire, razni kafici i osmatracnica. Nasli smo i mesto na kome prodaju dzidzabidze od Takashi Murakamija. Sva sreca nisam imala pare sa sobom posto bih "ispustila" jedno par hiljada studentskih jena. .. :)

Koleginice i Mori Tower

Ispred ulaza pauk, strazar ili War of the Worlds momenat?


U muzeju na samom ulazu su nas docekale izlozene kese. Ja se odusevila!










Jedan od najzabavnijih eksponata. Ne sluteci sta mogu da cujem ja sam pustlia muziku u nadi da cu slusati Betovenovu simfoniju, medjutim sve sto se moglo cuti je smesni glas nekog japanca koji prepevava Betovenovu sifoniju. I tako jedno pedesetak diskova, celi albumi, prepevani od strane tog japanca. U pojedinim trenutcima je pevao tako kao da nije samog sebe cuo... Bilo je tu raznih stvari od Betovena, preko Maidena, Beetlesa, Judas Priesta, Kraftwerka.... interesantno, zivi smo se ismejali :D

Ovaj je uradio umetnicki par, muz i zena, mislim da su oboje, ili bar samo on, skejteri i da im je san da imaju savrsen skejtersku stazu.

Vizuelno mi je ovo najvise leglo, iako ne znam sta je autor imao na umu.



Ovaj auto, ova sprava sa leve strane, i jos jedna sprava preko puta su povezani kablovima i zajedno se pomeraju i sviraju. Incredible machine! Savrseno je!

Kada se ploce zavrte aktiviraju citav jedan mehanizam koji meni izgleda uzasno komplikovano, ali je savrseno uskladjen!


Ovo je vez koji svetli u mraku :D

Ovde sam saznala kako je osecati se u carkdaku ni na nebu ni na zemlji.





Kraj oko Shinjuku stanice, izgledao je tako blizu sa ove visine... sve je bilo ko na dlanu.
U par navrata sam se u Tokiju osecala kao u Gotham City-ju iz Betmena. Ili kao u onom gradu iz Blade Runner-a.

I malo unutrasnje arhitekture.

Malo smo se pogubile u zgradi sa toliko spratova, posto mislim da je izlaz bio na drugom spratu, vise se ni ne secam :))) a uz to mi nekako izgleda kao lavirint


A note to my self: kada ides u Roppongi nemoj nositi pare sa sobom, sve ces ih potrositi! ^^

Нема коментара:

Постави коментар