понедељак, 10. мај 2010.

Kansai - Nara i Osaka! ^^

Stigosmo u Naru ne bas tako rano ujutro, pa smo morali da jurimo tamo-vamo, tako da u Nari nisam bas sa najvecom paznjom propratila mesta koja sam obilazila. Fala bogu pa imam fotografije :D

Vozovi su ukraseni u cast 1300. godisnjice od kako je Nara bila prestonica Japana.

Cekajuci voz na stanici, nas tri :D Ja sam na slici levi ranac!

Neciji skromni dom

Gostionica u kojoj smo to vece odseli je bila... videti u nastavku!

Trospratna pagoda, Hokki-ji.
Pripada kompleksu Hōryū-ji (ime hrama), prema UNESCO World Heritage Site-u


Hōryū-ji

Petospratna pagoda

Nara je cuvena po svom parku u kome se jeleni slobodno setaju. Oni se u shinto religiji smatraju kao poslanici bogova. Posto sam ja tog dana prvo jurcala, a potom uzivala sa drugaricom zemljakinjom, nisam stigla da trazim ovako divan deo parka. Sliku ispod sam uslikala sa bicikla dok sam jurila da vidim jos koje svetiliste pre nego sto se zatvore za posetioce.


Tōdai-ji
Opet onaj divan osecaj kada knjiga preda mnom ozivi!

Ova hala je najveca drvena konstrukcija na svetu. U toj hali se nalazi najveca statua Buddha Vairocana na svetu. Takozvani Veliki Buda.


Red je bio ooogroman ali je bio mnogo brzi od onog za markice u Skenderbegovoj. Ne vise od deset minuta stajanje ispred hrama, sto znaci da nisam ni stajala, nego sam sve vreme sporo koracala.



Slika za nase roditelje ^_^
Cao mame i tate! :D

Nisam bas imala vremena da ispitam sta se ovde desava, ali red je bio skoro isto tako veliki kao onaj ispred hrama. Ljudi su cekali da prodju kroz podnozje ovog stuba!!!



Ekipa sa Kobe univerziteta, slika sa Minna-san... ko zna razumeo je... :)


Jos jedna slika sa bicikla nazalost.




Znam na sta lici ali nije, ovo je krevet na sprat a zavesice sam navukla jer delim sobu sa jos petoro ljudi, i bar jos toliko moze da mi prodje pored kreveta. Zvuci grozno, ali sve je izgledalo kao da smo dosli kod nekog u kucu (sto zapravo i jesmo), veoma topla atmosfera.

Sutradan sam pitala gazdu da slikam kucu

Na spratu spavaona, a u prizemlju...






Gazda i gazdarica, jako ljubazni ljudi. Hteli su da saznaju nesto vise o Srbiji, posto su o njoj samo slusali na TV-u ili citali iz udzbenika, naravno uvek u kontekstu nekog rata... Gazda je pokusao da zaigra kolce, i slusao je Zvonka Bogdana :D

Treceg dana pre nego sto smo otisli u Osaku smo pogledali poslednje mesto u Nari - Imperijalnu palatu iz Nara perioda (710-784)





Kako nam se put blizio kraju tako smo izmoreniji bili. Na kraju, poslednjeg dana putovanja, u Osaki smo posetili samo jednu lokaciju, park Osaka dvorca (zamka?) i sam dvorac naravno. :)

Prvo sto smo ugledali po izlasku iz stanice kod Osaka dvorca - zgrade, visoke zgrade!









Sa osmog sprata pogled je bio neverovatan!
Medjutim nisam mogla da napravim mnogo slika jer mi je kartica bila puna i baterija po drugi put za jedva tri dana potpuno prazna.





Ovom slikom sam zavrsila fotografisanje, nazalost.... ili srecu :)

Sve u svemu ova intenzivna ekskurzija se ne preporucuje osobama starijim od 20 godina :D Noge su mi bile otekle par dana po povratku, jer sam non-stop bila na nogama, pride sam provela dve noci u autobusu tako da mi cirkulacija niakako nije bila normalna :) Ali Kansai je super, jedva cekam da se vratim tamo. Sledeci put shinkansenom ili avionom. Bicu nadam se bogatija! :)
Ono sto sam zaboravila da pomenem je da smo bili u maloj policijskoj stanici na glavnoj zel. stanici u Kjotu, i morali smo nekako da im objasnimo da smo greskom uzeli tudj kofer i da zelimo da ga ostavimo kod njih da bi ta osoba ciji je kofer mogla da ga preuzme, jer mi moramo da jurcamo dalje po Kjotu. Ono sto me je iznenadilo je odrican oblik glagola u Kansaiju zvuci potpuno drugacije nego ono sto sam ja ucila, tako da u pocetku nisam imala pojma sta cika policajac hoce da kaze :D No sve se na kraju zavrsilo OK!

Ziveli! :D Ili kako bi to japanci izgovorili - dziberi! :D

:D
(kazu da se cuvamo od manijaka )
:D

Нема коментара:

Постави коментар